avokado är fan inte så gott som det ser ut

matten avklarad. känns att jullovet knackar på dörren. jag vill bara öppna dörren och mottaga lovet med min varmaste famn, men den där jävla nissen inom mig säger ifrån. han binder fast mina armar och vägrar låta mig öppna dörren. fan vad dryg han är!!!

jag är en riktig slow learner. vad det än gäller skulle jag tro. fast jag kom inte på det själv. det var min mamma som berättade att min handbollstränare, numera även kallad farsan sagt det om mig till henne. att jag var en slowlearner, men när jag väl kan någonting kan jag det verkligen. det stämmer nog fan. idag på matten var jag klar någorlunda snabbt för första gången. eller aa.. ingen hade hunnit gå än i alla fall. jag kände att kanske kanske kunde det här bli första gången i mitt liv som jag går först från ett prov. skulle bara dra en snabbkik och sedan dra, för att få vara med om att vara först- det måste ju upplevas?
poff. tomt. tyst. plötsligt satt jag där med bara en annan tjej. alla andra va borta. vi gick samtidigt. jag var sist. igen. men en annan gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0