allting som jag vill kan jag göra

så hände det igen. från att ha haft noll tid har jag plötsligt all tid i världen. jag som bytt bort min jobbtid för att hinna plugga o allt. poff så blev alla lektioner inställda? men det kanske var ödet. precis som att det säkerligen var ödet att jag hamnade på spinn-intensiv istället för medel igår. jag och gubbarna.... stortrivdes.

men jobbigt att inte stressa ibland. vad ska jag göra nu? sova, äta, träna eller plugga? jag kan inte bestämma mig. jag måste vara den som drabbas av mest beslutsångest i hela världen.


uggla fortsätter att leverera. lite lycklig för att jag började läsa din blogg. du är kool. måste hitta fler som din blogg att fördriva tiden på. nu kom hans låt på radion. ödet kanske. fast den är riktigt dålig. alltför många fortsätter efter deras topp. det är lite synd. men det är fint på sitt sätt. de har kärlek för det de gör helt enkelt. sen att de inte är lika bra längre....en annan sak.

eller så är de för fattiga för att sluta. men så negativ behöver man ju inte vara i onödan.

för några år sedan såg vi uggla på stan i stockholm. vi mötte honom i ingången på tiger och efteråt sa jag "fan vilken magnus uggla wannabe". he he. jo, jag gjorde det igen. jag har så många sånna där grejer att det inte gör nåt om skulle råka göra några till. mina kära vänner kan ändå inte påminna mig om alla.. så mycket får inte plats i deras hjärnor. synd.

ett till uggla minne- för någon fredag sedan ville jag höra "allting som jag vill kan jag göra". kanske världens grymmaste taggarlåt! budskapet är klockrent. jag och sossla gick i alla fall fram och bad om den. sedan vet jag inte riktigt vad som hände. jag råkade säga "leva livet med magnus uggla". tabbe. det resulterade i att vi fick nitar och läder. kanske världens sämsta låt med magnus uggla. ha ha. mitt fel. stackars mig. igen.


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA dör....haha. ja den sög verkligen haha vi ba eehhh :) men jag gillarej endå!

2007-12-11 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0